Dagen och glömskan

Jag är hemma nu. Har i timmarna tre kastat tidningar ikring mig och sagt "gladallahjärtansdagönskarpumamedtjugoprocentsrabbat" till varenda människa jag mött. Jag har mött ganska många människor idag. Därefter har jag i timmarna sju hängt i skolan, pysslat allahjärtansdagkort och varit allmänt trevlig. Känner dock att en så här överdrivet aktiv dag minsann tär en smula på krafterna och kanske främst på koncentrationen. Som bevis på detta tänkte jag giva er en presentation av prylarna jag råkat sno med mig från jobbet den senaste veckan. Håll till godo!

 
Låt oss börja med det superfräsiga allahjärtansdagkortet jag idag tillverkat åt min Jenny. Är ganska nöjd själv och ville därför gärna visa upp det. Inte spontanknyckt alltså. Man får ta med sig sina kort hem.

Här har ni en nyckel och en legopirat som inte syns sådär överdrivet tydligt. Den sistnämnda tillhör egentligen en rar gosse i åttaårsåldern.


Här har ni en röd whiteboardpenna och dagens fräschaste fynd, ett orange rastvaktsband.

Nu ska jag och Jenny leka skola. Hadet!


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Åh whiteboardpenna är SÅ det nya svarta!!!



& nej det gjorde jag inte sörru.

Jag har storstädat.

2010-02-12 @ 19:42:26
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0