Lagom framgångsrikt projekt

Idag har inte mycket blivit gjort i batteribrudarnas hem. En bok har lästs ut, en kopp kaffe har druckits och så har jag varit en sväng i butiken. Målet med det hela var att köpa det där frimärket jag glömt bort att köpa varje gång jag gått förbi affären under den gågna veckan (och det är många gånger, vill jag be att få tala om).

För tydlighetens skull skrev jag en enkel och tydlig lista som inte skulle kunna tappas bort.

Enkel och tydlig handlingslista

 


Och hem kom jag såklart med alla nödvändigheter man kan tänka sig.

Men, är det någon som ser ett frimärke?

Allt möjligt man kan behöva.


Nej, inte jag heller.
Håhåjaja


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad skönt att jag inte är den enda som gör sådär :)

2010-04-18 @ 15:39:22
URL: http://minx.blogg.se/
Postat av: Llou Wilde

Haha, det där händer mig för många gånger!



Sv: Jag ska läsa polkand, helst i Uppsala men där kanske jag inte kommer in. I andra hand i Lund :)

2010-04-18 @ 16:11:39
URL: http://intothewilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0