Romantiken

På min arbetsplats har vi fått som vana att noggrant studera våra horoskop varje dag. Så bliret när man arbetar i en miljö som kryllar av tidningar av alla dess slag, förstår ni.

Vanligtvis brukar författaren till konkurrenttidningens horoskop förutspå mig ganska sparsamt med lycka (antagligen för att dennes elake kollega/ föredettas nye flamma /annan random person författaren önskar olycka likt mig är född just i  skorpionens tecken). Men de senaste dagarna tycks det hela helt enkelt vara påväg att vända. 

Tydligen skall någon i min omgivning visa sig attraheras av min behagliga personlighet. Ja, denne person skall rentutav påverkas så till den milda grad av stjärnornas fördelaktiga positioner att den kommer skänka mig stor lycka på det romantiska planet.


Fantastisk information, tycker jag. Frågan är bara vad en ska göra med den. Fixa någon typ av blinkanordning som kan leda drömprinsen med det smäktande hjärtat och mandolinen till rätt fönster? Fläta mitt hår till en repstege som kan bära honom de tre våningarna upp till min kammare?

Vad tror ni?



 

Kommentarer
Postat av: Mamma Nilla

Trodde du var en oxe?!

2010-04-14 @ 07:03:35
Postat av: FLOOSAN

detta blir spännande att följa, hur ska det sluta?

2010-04-14 @ 09:35:43
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: ida

Mor: Det är syster som är oxe. Jag är född i november=skorpion. Märks att du inte läser dina horoskop ordentligt. Höhöhöööö

2010-04-14 @ 10:19:43
URL: http://idalinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0