Dagens bokvarning

Äntligen har jag läst ut den första sagan om ringen och jag känner mig fantastiskt lättad. Det betyder att jag får börja snegla lite på villläsahögen, som växt ansenligt på höjden de senaste månaderna. 

Jag började med att snegla lite försiktigt på boken på bilden. Olyckligt nog var jag inte försiktig nog. Råkade liksom fastna med boken på näsan och nu kommer jag liksom inte loss.  



Om ni, liksom jag, känner att ni lätt fängslas av böcker som handlar om män som bor i tält i skogar, som dödar älgar och halsar lättmjölk direkt ur paketet, kan jag inte annat än varna för den här boken.

It won´t let you out of sight!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och min man läste den boken högt. Den är fantastisk. Såfort jag kommit hem ska vi fortsätta med uppföljaren volvo lastvagnar. Fröken sandgren har redan läst den och säger att den är en hit.



Puss

2009-10-17 @ 07:35:47
URL: http://indiatour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0