Som ett bi (OBS! neggovibbande inlägg, känsliga läsare varnas)

Är så arg idag. På kunder som inte svarar i sina telefoner och på kunder som svarar i sina telefoner men inte har något vettigt att säga (vettigt vore exempelvis: självfallet skall jag handla av dig så att du blir rik som ett troll, du ädla försäljarinna). På vädret är jag arg och på mina kläder är jag arg. Ganska arg är jag på pojkar som vill sova när jag behöver en kram. Ännu mera arg är jag på flickor som har pojkar att krama när de behöver en kram. Arg på spårvagn som inte kommer. Arg på spårvagn som är full när den kommer. Och litesådär fortsätter det tills jag biter mig själv i ilskan över att vara så arg och över att jag dessutom är tvungen att besudla vad som hade kunnat vara ett alldeles trevligt blogginlägg med mina neggovibbar.

Phu. 

Ida i argpose i tyskland. Inte helt missvisande i nuläget, bortsett från det pimpade yttre.


Nu: sova
Sen: ny dag, nya tag

På återhörande då ja


Kommentarer
Postat av: prussan

arg får man va ibland! rätt skönt kan det också va. jag har inte heller någon att krama under några dagar nu... om det är någon tröst? o så tycker inte jag heller om såna som inte köper när man ringer - usch för dom! fast JAG däremot behöver inte köpa...

2010-03-24 @ 06:20:54
URL: http://prussiluskans.wordpress.com/
Postat av: June

SV: Att det var så enkelt :)



Fin header du har!

2010-03-24 @ 08:22:32
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0