Kollegors kalas

Jag förstår att ni undrar hur den där kickoffdagen artade sig och jag kan glatt berätta att den artade sig väl. Vi blev alla mycket mentalt vältränade efter två timmars framgångsanalyser och gruppsamtal. Laserskjutandet var inte lika framgångsrikt för min del, men rakt inte otrevligt för det. Och sedan blev kvällen bara festligare och festligare.

Se bara själva!


Stephanie var så i farten att hon knappt fastnade på bild.


Nisse snusade och var glad över att han kunde skriva avancerade ord med fingrarna.

Andreas satsade på en filosofisk look som i kvällens slutskede visade sig gå hem hos damerna.

Och Micke hade med sig ett paraply och gick mest runt och såg svår ut.



Sen tog han med oss till jazzhuset där vi dansade som svanar hela natten. Jag försökte ta kort på det hela och lyckades som vanligt utmärkt.

Bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0