Looptroop rockah!

För konsertigheterna gick också bra!

Det var värsta häftiga hipphopparbandet från Sverige som spelade/ sjöng /rappade och det hela var så medryckande att både jag och vännerna hoppade högt i extas när det hela drog igång, trots att ingen av oss någonsin hört talas om bandet Looptroop rockers tidigare.

Dom hette så, dom som spelade alltså. 



Rita hade förberett sig med en naglig hyllning.


Och jag förberedde mig genom att äta väldigt mycket potatis. 



Sen gjorde vi oss alla snygga och som vanligt slutade snyggörningen med att vi alla såg nästan likadana ut. Den här gången blev vi gröna. 

Själv snodde jag en skön och mycketmycket ljust grön tröja av Rita, som jag sedan posade järnet i framför en tavla av en nakenspringande dam som helt passande hängde inne på stället där bandet spelade. 



Så många kort tog vi att kameran sedan blev överansträngd och vägrade att knäppa några fler bilder alls den kvällen. Så vi fick glatt svänga de lurviga utan att dokumentera det hela. 

Kan dock meddela att musikerna var konsekvent klädda i rött. Sicken miss!







Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 06:46:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0