Morgon

Inatt har jag sovit så fantastiskt dåligt att jag känner pressen från mitt eget bittra inre att skriva ett upprört inlägg om det hela. 

Här kommer det!
I listform. 

Vanligtvis framgångsrika insomningsmetoder som inte funkar:

1. Blunda

2. Blunda hårdare

3. Byta sovställning från mage till rygg

4. Byta sovställning från rygg till mage

5. Byta sovställning från huvud i huvudända till huvud i fotända

6. Byta sovställning från säng till golv

7. Byta tillbaka från golv till säng

8. Räkna får

9. Räkna baklänges

10. Läsa tråkig bok

11. Slå bok i huvudet

12. Be stilla och desperat bön

13. Svära högljutt

14. Fälla olycklig tår

Insomningstekniker som faktiskt funkar

1.  Titta på tysk dokumentär om mustaschman på stort lastfartyg

Total insomningstid: fyra timmar


Gomorron på er.

Kommentarer
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

Och så en sak till va: "jag vill INTE sova, jag får INTE somma". Då somnar man dirr.

2011-05-16 @ 18:32:59
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Hahaha! Jag känner igen mig rätt mycket i detta. Desto mer man tänker "Sov nu... Sov... Sov.." så ja, då går det aldrig. ^^



Och tack! Senaste jag hade Leksandsdräkt på mig var när jag jobbade för campingen under midsommaren. Det är snyggt, men dyrt. För dyrt för att köpa. Synd det. :)

2011-05-17 @ 16:39:57
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Belinda

Åh vad jobbigt! Jag vaknade halv 5 imorse och kämpade med att orka stiga upp tills jag kom på att hade klockan verkligen ringt? Nej! Skönt somnar om och vaknar igen kvart i 6, och gör samma sak! Tills jag kommer på att jag ska visst inte upp än! Och somnar om och när veckarklockan ringer är jag så jävla trött att jag bara vill somna om och sova hela dagen!



Men jag hade varit klar på torsdag om det inte vore för det där jävla provet nu måste jag hålla på att skriva uppsatser tills läraren blir nöjd.

2011-05-18 @ 07:15:54
URL: http://spellyourheart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0