Detektivigheterna

Det är en händelserik tid vi lever i. Idag till exempel planerar jag att starta min karriär som detektiv, middaga i Schlieren och sedan plocka fram mina väl fördolda hemlandskära sidor och gå på svennebanan-hiphopkonsert. Och som ni märker är det den förstnämnda av dagens event som är det mest intressanta. 

Jag har alltså, för maxad framgång, laddat med mycket skönhetssömn, ett rejält morgonmål, mörka solglasögon, en kompetent assistent samt en bild på en tjock katt. 

Och mer än så kan jag av uppenbara anledningar inte förtälja. 


Kära nååån så spännande!



Kommentarer
Postat av: Nilla

Lycka till "sherlockiga" dej!

2011-05-20 @ 16:59:02
Postat av: Belinda

det där med detektiv låter spännande, vilket program borde man läsa då?

2011-05-22 @ 11:01:09
URL: http://spellyourheart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0