Uppdejt

Jag har gjort mitt sista arbetsryck och konfirmerat klart mina tre små rara konfirmandrar. Det var så vackert och så bra trots att budorden bytte plats i redovisningen och att jag spelte lite fel på pianot och nu är mitt arbetsår här i Schweizarlandet såattsäga över.

Jag har loggat ut ur landet (sagt upp mitt arbetstillstånd då alltså), sagt upp mitt schweiziska bankkonto och av misstag blivit tvungen att vandra ikring på stan med hela min förmögenhet uttryckt i kontanter. Problemet har dock lösts, efter litegranna om och men.

Och så har jag genomgått en hel rad med farväldejter. Det har lunchats och fikats och kramats och så vidare och vidare. Och så igår, mitt i all röra, hittade jag min låtsastvilling. En skön brud som är född på exakt samma dag som jag. Kan ni tro vilken extas jag hamnade i eller? Inte ? Okej. 

Jaojao. Nu ska jag bara städa upp mitt liv, så är jag straxt (typ imorrn) påväg norrut till den svenska sommarn igen. 




Äti glass har jag gjort mä. Mövenpick. Gött.

  


Kommentarer
Postat av: Myaraq

välkommen hem va!!

2011-06-13 @ 17:33:54
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: sandra

välkommen hem dårå! nästa gång kanske man springer på dej i göteborg rentutav ;)

2011-06-13 @ 19:50:32
URL: http://chilibearnaise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0