Tomhet och tragik

Som ni förstår så åkte jag tillbaka till Schweizarlandet igår. Ett litet stopp i Amsterdam gjorde jag också, där jag hann prova fler taxfreeparfymer än jag mådde bra av och fick ont i rompan av de inkonfortabla väntestolarna. 

Hursomhelst var det en tragikens dag där jag lämnade glädje, snö, julefrid, vänner och kärlek och fyllda kylskåp bakom mig. Istället kom jag till ett snölöst men ändå äckelkyligt land, till ett folktomt rum, ett mattomt kylskåp och allmän tragik. Likadant som jag lämnade det, fast utan glädje och förväntan och oöppnade paket. 

Så, nu tillåter jag mig själv att sörja i en dag. Gräva ner mig under täcket, tänka på det förgågna och fälla en tår. 

Sen kommer jag tillbaka. 

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hoppas du rycker upp dig snart snäckan!

2011-01-05 @ 12:35:31
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Olle

Vi älskar dig och hälsar på så fort vi bara kan!!

2011-01-05 @ 13:52:25
Postat av: Titti

Nääej gumman...här kommer världens längsta kram! OCH puss!

2011-01-05 @ 16:06:29
Postat av: fridolina

Tackar så mycket :)

hahah läskigt om du hade räknat ut det på riktigt ju.



förstår att det känns jobbigt. jag hade aldrig klarat av att åka iväg sådär själv. du är tuff du.

2011-01-05 @ 19:24:35
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Vilken snygg blogg och goa människor i den! Mer sånt vettu!

2011-01-05 @ 19:39:03
URL: http://bokkulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0