Bloggdejt -Zürich style



Idag har jag fikat med fina vänner. Vänner som, precis som jag, legat hemma och sjukat sig nästan hela förra veckan och därför var i högsta grad socialt understimulerade. Munnarna gick därför i ett och stillnade enbart till då och då för att smaka på den delikata chokladkokoskräm det vegetariska cafét vi slagit oss ned på erbjöd. 

Hursomhelst. Det mest spännande med det hela var faktumet att jag bjudit med min bloggbekantskap Ellen Csordas (Ellen sure does) till spektaklet, varpå det hela förvandlades till värsta seriösa bloggdejten. Ni vet en sån där där man får ett livs levande ansikte på en person som man hittills bara känt genom cyberspejsiga bilder och bloggbetraktelser.

Det hela gick dock fint och vi kom till och med ihåg att fotografera varandra. 

Bra gjort!

Nästa gång kan vi kanske bjuda in Blondinbella, som ju också hänger i vår stad, och diskutera sociala medier, nya fräcka projekt och Kissies senaste plastiska ingrepp. Ni vet. Sådär som man gör.

Kommentarer
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

Ojojoj här avanceras det!

2011-03-01 @ 08:22:09
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: ellen

Haha. Jag som alltid blir så dålig på bild. Men det var rätt bra. Halleluja.

2011-03-01 @ 17:17:19
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0