Must drink the must

Ett par fakta om dagen so far:

1. Duschen i min korridor (den jag delar med en bunt männskor jag ännu inte sett (men dock hört) skymten av) har har inget fungerande lås. Jag hoppas innerligt att dörren-är-stängd=duschen-är-upptagen-metoden skall fungera likabra. Om inte, får jag-sjunger-jättehögt-i-duschen-för-att-visa-att-jag-finns-metoden tillämpas. Om inte den fungerar. Ja, då har vi fått till en icebreaker som heter duga.

2. Det står en flaska julmust i kyrkkylen. En oöppnad. Och jag undrar just, om jag skall stilla min jullust genom att sno denna must.

3. Om cirka en timme skall jag möta en svensk någorlundaisammaåldersomjagtjej som jag på ett desperateftersällskapligt sätt bestämde träff med igårkväll. Vi ska mötas vid bellevue. Praktiskt. Dit hittar jag. Bara två hållplatser efter gamlestan. Och två hållplatser från Jacob. Jättepraktiskt!


Jag och Frida äter chokladfondue, en gång i närheten av Bellevue.

Kommentarer
Postat av: jenny!

BELLEVUE. ÅH. DET ÄR PÅ ANDRA SIDAN VÅRAT BERG. TÄNK NÄR VI HADE ETT BERG.

2010-09-04 @ 15:55:23
URL: http://pelin.blogg.se/
Postat av: Calatan

Är det schweizisk julmust??

2010-09-08 @ 21:26:43
URL: http://addictedtojulmust.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0