En tavla och en gammal vän

Vad tycker ni om min nya tavla? Min första tavla. Helt spontansnodd från bakom ett gammalt skåp i kyrkan. Lite urblekt och lite skrynklig, men ändå så elegant. Eller?


Såatt aftonens finbesök har något att vila ögonen på, såattsäga.



För ikväll ska jag få finbesök, från en gammal konfirmationskamrat som råkar bo i schwitzerland och inte har visat sig på år och dar. Och från emma då. Men hon räknas inte som finbesök, fast hon är fin, för hon är ju här nästan varje dag.


Jaja. Glad helg på er, kamrater!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är rätt fin du med.

Ikväll klockan 9 till söndag kl 06 är det fest over here hos mina studentgrannar haha.

(Gårkvällen innebar kaos)

2010-09-25 @ 15:21:44
URL: http://zurichbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0