Var hälsade till min enkla boning!

Det är en god morgon! En fredagsmorgon. En solenskinermorgon. Och en morgon för förberedelser och fixerier. 

Ikväll kommer nämligen min mor och min far på besök, ända från Sverige, och då gäller det att ta i med redighetshandskarna för att få bostaden ren och fläckfri. Man vill ju inte att de skall förfäras av dammigheten så pass att de vänder i farstun och far hem igen. Nej. 

Var hälsade ömma moder och rare fader, till min enkla boning, skall jag ropa då de kliver in genom dörren. 

Ja, det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Haha härlig header! Jag älskar "Sound Of Music"-filmen. :D

2010-10-29 @ 12:08:34
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Hihi tack! Jag älskar discomusik. ;) Speciellt från 80-talet. Såg du att "Sound Of Music" kommer på Blu-ray snart?

2010-10-29 @ 13:07:14
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0