Proffesionell medarbeterska

Ikväll har jag tillbringat kvällen i sällskap med herr och fru präst, ett gäng pizzor och en hemsidefixardam. Tanken var att den sistnämnda med vårt stöd skulle fixa iordning församlingens nya och fräscha hemsida. 

Själv bidrog jag med att vissla julevisor i alltför hög tonart och lite då och då avbryta mig för att anmärka på små men lustiga stavfel och fnissa hysteriskt en liten stund.

Jag kände mig som en mycket professionell medarbeterska som bidrog med storslagenheter till arbetets fortgång.

Eller..gjorde jag det?



Lite random bild på bästaste Jenny och jag. Lite föratt vi är så fina, men främst för att den på ett fint sätt illustrerar kvällens sinnesstämning från min sida. 

Jaja. Godnattpåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0