Middagsbjudning och musikalisk kamp

Igår var jag på middagsbjudning i farbror Wastings residens. I farbror Wastings nyfräschinredda residens.

Emma var också där. Hon njöt i fulla drag av den kulinariska kycklingrätt värden alltsomhastigast snott ihop. Tydligen passade den utmärkt in i den proteindiet hon av någon underlig anledning går på.

Passade in gjorde också Keelys kanadensiska vän, som redan vid sin ankomst sattea på prov genom att tvingas att slänga ihop en sallad av ett gäng tomater och en djupfrusen bit mozarella.


Trots omständigheterna lyckades hon ganska bra med det hela. Kanske var det för att nycklarna till framgång låg och skräpade i en skål på vardagsrumsbordet.



OJ, så bra, tänkte jag när jag hittade dom. Nu kommer jag med största sannolikhet utklassa hela gänget när det blir dags för singstarande.
Men ack, så fel man kan ha. Di andra besatt nämligen oanade talanger och hoppade opp och krossade mitt övermod i sista stund. Är man kanadensare kan man nämligen lady gagas alla texter utantill, och kommer man från stockholm verkar det vara en naturlig följd att man också är tonsäker som en näktergal.


Vi bör dock inte glömma att en viss bloggare utklassade dem alla när det gällde nittitalspopdängor. Sådetså!

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad händer? :)

2010-10-20 @ 17:23:05
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0