Något för intresseklubben

Ni undrar såklart om jag vaknade imorse, om mitt nya handfat är snyggt, om herr hantverkare var snygg och en hel massa andra saker som kan relateras till föregående inlägg.

Tillåt mig att stilla er nyfikenhet genom att omedelbums svara på era frågor!

1. Trots att jag slängde mig ur sängen sisådär vid halvsjutiden för att vara vaken och redo när främmande herre skulle förgylla mitt rum med sitt sällskap, anlände herrn i fråga inte till platsen förens vid cirka tiotiden. Mycket vaken tid alldeles i onödan, med andra ord.

2. Mitt nya handfat är snyggt. Det har en såndär vrid-hit-och-dit-kran istället för en en-kran-för-kallt-och-en-kran-för-varmt-kran. Praktiskt tycker jag. Dessutom är det det renaste handfat jag någonsin skådat och besparar mig därför en del städtristess.

3. Herr hantverkare var dessvärre ingen hunkedunk, men han hade en fräck verktygslåda.

4. Jag kan väl inte veta vad för massa andra saker ni undrar heller. Vad tror ni om mig egentligen?




En-kran-för-varmt-och-en-kran-för-kallt-kran vs. vrid-hit-och-dit-kran

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

nej :( svenska biggest loser suger tyvärr jämfört med det amerikanska

2010-10-05 @ 16:48:04
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Anonym

eller hur :D supersnällisar!

2010-10-05 @ 20:35:09
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: pelle

Så där är det jämt med hantverkare. "Vi dyker upp mellan sju och elva". Okej... det är bara fyra timmar som ni spelar på, det är bra!

2010-10-06 @ 17:55:08
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0