Inte hemma

Nu är klockan tidigt och jag befinner mig, om allt har velat sig väl, på ett tåg på väg till Lugano och didäringa nunnorna jag berättade om en annan gång. Där skall vi, likt sist, hälsa på Jesus i nunnornas kapell, fika kakor och förhoppningsvis ta oss en titt på omgivningarna, som förhoppningsvis inte kommer vara lika regndränkta som sist. 


Hursomhelst kanske denna information kan vara av värde för er, när ni senare idag klickar er in på denhäringa bloggen och besviknas över den enormt sparsamma uppdateringen.

Jag är alltså inte hemma.

Så. Spring iväg och gör nånting vettigt nu! 

Promenera hunden! Skriv en dikt! Baka en paj! Fotografera en ost!
Och framför allt, hav det ballt tills vi ses igen. 



Solstålande Zürich. Typ igår. 

Ps. Förresten. Håll ett halvt öga på datan också. När allt kommer omkring lär ju sista delen i grannresan visa sig någon gång under dagen. Och man vet aldrig nä
r.
Tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0