Appropå hundar

Idag har gjort det jag är bäst på: fika och damma böcker.

Framför allt har jag dammat böcker. Och bokhyllor. Och ja, lite sådär allt som kom i min väg. Det var uppför stegen och nerför stegen och atjo och prosit och hit och dit i hyllorna som gällde.




Och en massa göttiga böcker hittade jag, som alla var utlåningsbara. Ja, det var så glädjande att jag log så stort att hakan min försvann.

Bland annat hittade jag en skön bok om taxar.


Och jag tyckte att den på ett fint sätt belyste schweizarnas förkärlek till att ha hundar i alla storlekar och former, överallt, hela tiden.



Typ såatt de har en egen avdelning för hundlitteratur på biblioteken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste se och du kommer att bli massa kär!

2010-10-12 @ 19:51:45
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Belinda

usch vad jobbigt med hundarna överallt!

2010-10-12 @ 23:01:12
URL: http://spellyourheart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0