Dagens värj-dig-från-kylan-tips!

Idag är det måndag och bara för det (och kanske lite föratt jag gillar er) skall jag nu dela med mig av mitt bästa värj-dig-från-kylan-tips!

Som alla vet är det ju kroppens alla utstickande kroppsdelar som främst ligger i riskzonen för förfrysning var gång vintern anländer. Det är fossingar och fingrar och i vissa fall putande magar som tar stryk.  Men en sak som tycks ha gått vinterklädstillverkarna omärkt förbi är den lille rackaren som lyser röd i vart och varannat ansikte i tider som dessa.

Jag talar såklart om näsan. Snoken. Kranen. Ja. Ni fattar grejen.

Nu är det alltså som så att jag hittat lösningen på problemet. Den ultimata näsvärmaren är funnen. Ta er en titt på bilden nedan, vetja!



Tag alltså första bästa kompis, tryck in näsan din i kinden på denna och berätta sedan valfri leendeframkallande rolig historia. Vips så är problemet löst! 

Fantastiskt!



Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack för tipset! Ska testa på mormor!

2010-11-29 @ 21:55:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0