Skämsskåpet


Dags att rensa skämsskåpet under diskebänken nu och skallen min går varm över hur jag på bästa vis ska kunna ta mig ner till närbutiken för att göra mig av med kvarlevorna från hösten, vintern och vårens alla galej utan att det hela går alltför hårt åt min image.

"Se där på tjejen som kalasat hela måndagen lång" säger grannarna till varandra. Och så skakar de på huvudet åt mitt öde och förmanar sina små att passa sig så att de inte slutar på samma vis.   


Så går et när en skjuter upp saker och ting.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

HAHAHHAHAHAHHAHAHA det där var ynkligt.



det där samlar jag på mig på en månad.



(folk gillar mig)

2010-03-30 @ 16:50:55
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0