Festivalen, ensamheten och ett otäckt tv-program

Jamen det är väl klart att jag såg melodifestivalfinalen!

Inte på plats då, men i en fåtölj i en kollegas boning. Förgäves försökte jag dra med mig resten av gänget på allsång i de klatchiga refrengerna men fick nöja mig med att nynna lite försynt i mitt hörn. Anna Bergendahl vann. Salem var rar. Malena Ernman och herr Lundgren skulle kunna bli ett snyggt och biffigt par.

Nu är jag dock hemma med det sista av gårdagens chirrar som enda sällskap. Värmer upp soffan för Jennys hemkomst. Jennys snara hemkomst, får vi hoppas. På tv går nämligen en inte alltför hemtrevlig kriminalserie och ute är det mörkt och kallt. 

Hua! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0