Ett meddelande till den gamla gymnasieklassen

Kamrater!

Minns ni när vi en gång i vår ungdoms vår, med vinden i håret och pirr i våra knän skulle bege oss ut på skärmflygning, för att så att säga på praktiskt vis laborera med gravitationslagen? Minns ni att vi vid detta tillfälle var tvugna att trotsa skollagen och så att säga bidra med en slant för undervisningen? Minns ni att ni då, för att underlätta själva pengahanteringen, utsåg en viss bloggerska till pengaväxlerska? Och framför allt: har ni något minne av att någonsin ha fått tillbaka dessa växelpengar?

Nä, tänkte väl det. 

Så, för att lugna era oroliga själar tänkte jag härmed berätta att ni nu, mer eller mindre frivilligt, så att säga lagt en slant i bössan och bidragit till en bättre värld.  

Bildbevis: Välfylld bössa. (För att ni inte ska tro att jag är en sån där girig en)


Kommentarer
Postat av: Myaraq

då vet vi.



ida är inte en sån där girig typ.

2010-03-08 @ 19:12:26
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Hilda

Bra där Ida ;) Hade jag totalt glömt bort, men jag bidrar gärna till en bättre värld ^^

2010-03-11 @ 08:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0