O. Ser man på. En stund över!


Jag tar tillfället i akt att visa hur gårdagen slutade. Antar att ni alla är galet intresserade och så. Varför skulle ni annars vara här och snoka varje dag va?

Jag köpte en påse pepparchips och for till Bergsjön och syster. Där åt jag pepparchipsen och såg allmänt lustig ut.
Sen tände Hanna en vattenpipa och jag tände ett gäng ljus och stämningen blev god.


Sedan försökte vi ta fräcka bilder på tjejer som blåste ringar och dylikt. Det gick lite lagom bra.
Tröttsamt var det. Så tröttsamt att både jag och syster och alla hennes brudar somnade i en mer eller mindre organiserad hög på golvet.

Jahapp. Så vare mäet. 

Bra kväll. Trots allt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0