Lite liv i holken, så att säga.

Nu har den där Jennyn kommit hem och det har så att säga blivit liv i holken. Här har städats och diskats och julrensats och allt möjligt. Inte för att jag haft någon särskilt stor del i det hela då jag suttit i kontraktskrivarmöte förmiddagen lång. Men resultatet har jag fått skåda och jag måste erkänna att jag känner mig synnerligen nöjd. 

Se bara själva!
 
Nnya fresha tabletter.

och goa matchande grytlapps

och en ny matchande disketrasa.


Ja hon har till och med städat bort den gamla glöggen som av någon underlig anledning bosatt sig i skåpet under diskbänken.

Och när hon ändå var i farten lagade hon diskmaskinen och möblerade om lite och så. (Kanske inte så världsomvälvande för den som inte vet hur det såg ut innan, men världsomvälvande är det. Ni får lita på mitt ord)

En sån kvinna alltså!
Och nu skall hon laga mig middag.
Sen ska vi te syster och trycka i oss kardemummabullar.
Och sen ska jag te Hörred å lyssna te klassisk musik.

Jaja. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0