Framgångsrikt och superhärligt

Jag tänker mig att det är nu ni alla sitter där hemma i stugorna och funderar över vart den där boggerskan brgström egentligen hållt hus de senaste dagarna och eftersom jag inte är den som är den som inte vill besvara era undringar tänker jag att jag just nu skall ge er vad ni vill ha. Svaret!

Tack och lov har jobbandet som fröken varit fortsatt framgångsrikt. Så framgångsrikt att det hela förlängts först med en dag och sedan med två dagar till och sedan till FREAKIN HELTID veckan ut! Det känns fantastiskt seriöst och jag klappar mig varje dag på huvudet för att belöna min duktighet.

Och utöver de jobbande delarna av livet har det, som man säger, flytit på. En hel hög brudar har hunnit bli träffade, en till mitt nya liv matchande seriös grönsakskaka (se bild nedan) har bakats och förtärits, en tårdrypande film har beskådats (se bilden nedanför den första bilden) och dessutom har hutlöst mycket pizza tillverkats och blivit lagd i lådor som sedan blivit lagda i en frys.




Och det är nu jag tänker mig att ni alla utropar "WOW, vilket framgångsrikt och superduperhärligt liv hon har, den där bloggerskan!", för det är lite så det hela känns. Framgångsrikt och supderhärligt alltså. (Bortsett från en liten lätt förkylning som börjar göra sig märkvärdig i nostrakten.) Det är en känsla jag tänker ta vara på. Sova på. Tänka tillbaka på då klockan ringer klockan sex. Ja. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0