En sån där dag ja

Idag är en sån där dag då livets otacksamhet väller över mig. En sån dag då barnen vägrar lyssna och kunderna vägrar handla. En sån dag då jag möts av mejl med innehållet "tjänsten du sökt har tillsatts av annan sökande". Ja, närmare bestämt en dag då jag får fyra identiska mejl med innehållet "tjänsten du sökt har tillsatts av annan sökande" och jag bara känner att hej, jag fattar vinken!

En sån dag ja.

För att illustrera det hela giver jag er här en bild av undertecknad då hon utklädd till rysk farbror försöker sig på att spela melankolisk visa på dragspel.  


Kommentarer
Postat av: Mamma Nilla

Kära hjärtanes då!



Förstår att du känner dig moloken.Tappa inte sugen!

Dessutom har du ju redan tre deltidsjobb, inte dåligt det!



Jag vet ju att du har många härliga gåvor att tillföra mänskligheten!Här kommer ett fint citat till från W.Stinnisen:

" Din verkliga lycka finner du om du spelar med i tillvarons symfoni".

Även melankoliska dragspelsmelodier passar in där ibland (min egen reflektion).

Bamsekram till dig!

2010-02-25 @ 11:30:27
Postat av: Myaraq

nehejdå, här var det inte livat..



tänk på att det är lön & pengarna rullar in.

2010-02-25 @ 16:53:29
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0