Världens största muffin!

Årets sista kväll i Zürich är avverkad. Julebönen med operasång i marc chagalls egna lilla kyrkokor är avverkad och likaså härlig kväll med rara flickor och väldigt mycket fikabrö. 

Bland annat har vi ätit världshistoriens största muffin.

Låt oss alla ta en tugga från varsitt håll,
ropte jag. Men tydligen var det ett förslag som föll i dålig jord, då jag belönades med mången skeptisk blick.


Och nu ska jag sova och vara nervös inför morgondagens godmorgonflygning till de norrligare breddgraderna.

Hela kvällen har jag spridit ut min övertygelse om min kommande försovning. Ja, till den grad har jag hetsat om den att jag blivit lovad telefonväckning i ottan av morgonpigg åpärkamrat.

Ibland lönar det sig att vara besvärlig, serni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0