Kul jul

Ni undrar var jag hållit hus de senaste dagarna, om jag blivit julmatförgiftad eller bortrövad av tomten.

Det har jag inte. Jag har bara tagit mig friheten att bloggsemestra en smula, under just de dagar då ni ändå är för upptagna för att läsa bloggar. Är jag smart eller smart?

Hursomhelst så har julen varit idyllisk och härlig. Se här vad jag har gjort!



Jag har haft på mig en likadan tröja som min syster och sett jättetöntig ut inför fotograferande släktingar.



Jag har spelat julklappsspelet på b med släktingar, och på blodigt allvar krigat med kusin Calle om de eftertraktade bomerska bågarna. Jag vann. Calle fick brödpenslar.



Jag har varit på kakkalas hos andra släktisar. Årets buffe överglänste förra årets med 22 kaksorter mot 17.



Jag har gått på promenad i vrålkyla med för små termobyxor på mig. Jag tog kort på ett träd.



Sen har jag spelat spel med jacob och vunnit jättemycket. Det var gött.



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jul är kul



& du är söt

2010-12-28 @ 00:16:08
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0