Middag, löften, kyla och öl

Middagen igår var trevlig. Sjukt trevlig och glad och återseende. 

Jag trugade i alla en ohälsosamt stor mängd must och log fånigt av lycka hela kvällen. 


Och idag har jag lekt med systern min (på bild ovan). Vi spanade på folk och grejer, slipade lite på ett framtida gemensamt nyårslöfte, jag försökte motstå frestelsen att anmärka på folk i närhetens beteende högt på svenska och sen gick vi till Liseberg. Där var Jacob också. Han klappade en get och var glad men lite kall under fötterna. 

Och sen gick vi till systembolaget för att för att fira min svenska alkoholköparmyndighet. Jag köpte en öl som Jacob ska få i julklapp och skröt över min tjugoårighet för killen i kassan. Jag tror han blev imponerad. 


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

fan va cool du är som får handla på systemet



hehe

2010-12-23 @ 10:50:17
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0