Snö, framgång och avundsjuka

Kärahjärtanes vad det snöar idag. Typ så att man får pulsa i midjehöga drivor upp till affären, och åka pulka på handväskan hem. 

Ni undrar såklart hur det gick med gårdagens härliga och spontana sångframträdande. Jag skulle vilja säga att var en framgångsrik och lyckad tilldragelse. Den glada och förfriskade personalen dansade med till mössens julsång, skrålade lika entusiastiskt till hejtomtegubbar och dessutom lyckades vi med bedriften att sjunga hela jagsågmammakyssatomten i två helt olika tonarter. Samtidigt. Skillat ellerhur?

Hursomhelst så såg vi ut sisådär såhär på vägen till papperssalen, där eventet skulle äga rum. Nervösa och svinkalla, men ändå makalöst spexiga och peppade, som synes. Själv posar jag bakom kameran, in case att ni undrar. 




Och nu ska jag dra något gammalt över mig och oja avundsjukt över att systern min ikväll ska få gå på Robynkonsert. Och få betalt fört dessutom. Oj oj oj!







Kommentarer
Postat av: frida

åh robyn. fusk

2010-12-19 @ 23:43:15
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0