Cocoloco

Ja. Igår kalasade vi alltså till det på storslaget vis, hela kyrkocrewet inklusive jag själv. På finrestaurang där knivarna låg i rätt vinkel på bordet, där såsen ringlade sig på estetiskt tilltalande vis i snirklar kring skumklickar och tryfflar.

Till efterrätt beställde jag värsta loco glassen. En rejäl en i fotglas med en hint av jul. Och den var så tjusig och den var så grann, men hur gärna jag än vill kalla mig själv smakrevolutionär kan jag inte med rent samvete rekommendera denna kombination.

Hör alltså upp, kamrater!

Kanel och kokos passar inte ihop.

Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-15 @ 16:22:20
Postat av: Dagens musikvideo

Du har väl inte missat att Dagens musikvideo finns på Facebook? Klicka på länken för att komma direkt till sidan och ”gilla” för att få rykande färska musikvideotips i din statusrad, varje dag.



Välkommen!

2010-12-15 @ 17:17:26
URL: http://tinyurl.com/37h3uek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0