Kalender?

Klart jag var oppe i ottan imorse och tittade på kalendern. Kanske inte så tidigt som vissa andra, då det på intet vis är nödvändigt vid tittande på internetversionen. Men ändå.  

Hursomhelst tyckte jag det verkade sjukt lovande. Ritvas mumindialekt, Rogers fluffiga frisyr och dottern Isadoras känsla för vilka accessoarer som är "rätt" bäddar ju såattsäga för succe, vill jag påstå. 



Och appropå kalendrar har jag hört att man som bloggare litegranna är nödgad att bjussa sina läsare på just en sådan, nu när december månad anlänt. Frågan jag ställer mig är dock vad för någon typ som egentligen skulle göra sig bäst på idas sida.

En modetipskalender är ju utesluten med tanke på min brist på fashionkänsla. Och en jag-tar-av-mig-ett-klädesplagg-för-var-dag-kalender är inte heller att tänka på, då detta på intet vis är en strippblogg. Och hur skulle det se ut med en jag-lottar-ut-en-fräck-vinst-var-dag , när jag inte ens har fantasi nog att skaffa juleklappar till de näraste och käraste. 

Ja det ser väl inte bättre ut än att ni får gå kalenderlösa. Om jag inte en snilleblixt innan klockan hinner slå tolv, vill säga.  Så det så. 


Batteribrudarnas krämiga julekalender från förra året då va.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Bloggtips då?

2010-12-01 @ 19:29:51
Postat av: Gaymasen

Jag var uppe med tuppen, eller innan tuppen, i morse. Ofrivilligt of course. Men julkalendern verkar bra. :D



Jag tänkte köra på denna "ett bloggtips om dagen", men orkar inte. Så skippar det. Haha.



Och tack för alla söta kommentarer jämt. :)

2010-12-01 @ 20:07:45
URL: http://gaymasen.se
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

sv: med mig är det toppen! Kul att du tkr om bloggen:) haft en bra dag?:)

2010-12-01 @ 21:51:00
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: prussan

SV: då kan vi slå oss ihop. jag har inte heller nåt av det :s men vi kanske kan bli lite omtyckta ändå? typ av varandra iaf?

2010-12-01 @ 21:53:14
URL: http://prussiluskans.wordpress.com
Postat av: Malin - Sån e jag!

Tycker det verkar som du har en rätt kul blogg. Vill du vara med i min adventskalender? Lägger ut bloggtips på läsvärda bloggtips varje dag och tyckte din verka platsa in! Du får hemskt gärna berätta lite kort om dig och din blogg isf!!

2010-12-01 @ 22:24:06
URL: http://likeberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0