Listerinetävling

Ikväll har jag och Jacob haft listerinetävling. Den som kan munskölja längst med denna fasligt frätande lösning vinner äran och halva kungariket och frukost på sängen med mera.

Och tårarna rann och fingrarna fladdrade och fötterna smattrade mot golvet i plågor.
Sen råkade jag sätta i halsen och jag måste medge att jag sällan varit så nära döden.
Men nu har jag hämtat mig och har så smått börjat förklara för min motspelare att det visst var den som vann bakifrån som skulle få frukost.
En annan gång när jag har solglasögon på huvet och äter listerinekrävande mat.

Kommentarer
Postat av: prussan

och hur länge efteråt får man leva med sviterna efter den där tävlingen? sönderfrätta kinder? tokar! =)

2010-12-30 @ 08:43:48
URL: http://prussiluskans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0