Julens skjul

Nu har jag sett love actually. Första gången för säsongen.

Lite sent kan man tycka.

Hur ska julestämningen hinna infinna sig på så kort tid, liksom?

Men oroa er icke! Det hela skall nog gå bra om jag bara varvar den med the holiday de åtta kvarvarande aftnarna innan jul, ska ni se. Innan ni vet ordet av så har det ur min skalle växt ut en permanent tomteluva och så får idas sida byta namn till julens skjul. Eller möjligtvis Nissen dissar. Kommer ju knappast ha tid med er när jag bytt bana och blivit anställd av han med renarna liksom. 

Ho ho, på er allesammans! Ho ho!


Sedan barnsben aktiv i julklappsbranchen. Jo jag tackar jag.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Åh mina sötisar! Jag blir alldeles glad i hjärtat av att se den här bilden!

2010-12-16 @ 12:03:06
Postat av: Anonym

Guess vilka filmer jag sett häromdagen?!? Love actully OCH The Holliday!!!! :D

2010-12-16 @ 19:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0