Blondinida?

OMG, kompisar! Jag tror att jag har blitt en tant! 
En såndär blondinbellatant som unnar sig hemmakvällar med te och choklad istället för att röja stadens klubbar nätterna långa.


Samtidigt har något mystiskt inträffat.
Blondinbella har återgått till att bli en partyhare och dissar sjuttiprocentkakaon till förmån för förtiprocentvodkan. 


Ja, bortsett från att jag mölar dajm istället för sjuttiprocentare och aldrig riktigt varit någon svagis för vodka pekar alla fakta i en och samma riktning: Vi har bytt kropp!



Bella?


Ida?


Fett läskigt.

Kommentarer
Postat av: frida

vodka är gött



utblandat med hallonsaft och vatten

2010-12-18 @ 22:40:45
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Madde

haha men choklad är alltid gott iaf ;)

svar: tack snälla du :)

2010-12-18 @ 23:22:42
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: pelle

Jag gissar på att hon, BB, börjat dala för mycket i bloggstatistiken och måste ändra image (igen).

2010-12-19 @ 12:06:07
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Jacqueline Kothabuer

Jag tycker att Isabella Löwengrip är en suverän förebild som peppar många unga tjejer att våga mer. Hon valde är med i nysläppta boken "Mediababe - nio steg till framgång med hjälp av media". Där berättar hon hur bloggen har utvecklats och vad som krävs för att få attraktiva erbjudanden och jobbmöjligheter tack vare att man syns i media. Hela boken är en manual om hur du går från bloggare till mediababe. Isabella är en av tio mediababes som ger råd och tips om hur man gör.

Du har rätt i att hon dalar i bloggstatistiken, Pelle. Å andra sidan tredubblade hon sin trafik när hennes bok släpptes i augusti. Bara för att hon syns i alla andra mediekanaler. Vilket bevisar att det lönar sig att gå från bloggare till mediababe. God jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0