Att dricka blod ur vampyrkarls handled

Ni undrar om jag överlevde gårdagens visuella blodsutgjutelse.

Jag gjorde det. 

Även om jag halva tiden fnissade guppande åt det melodramatiska skådespeleriet och andra halvan darrande satt gömd bakom en kudde. Dricka blod ur en vampyrkarls handled liksom. Folk (jag) har ju svimmat för mindre. 

Nåväl. Jag säger väl som min gamle kungfumagister brukte, innan han uppmanade oss att kicka varandra i huvet: det som inte dödar, det härdar.


Sak man till exempel kan svimma av.

Kommentarer
Postat av: prussan

SV: jag ska försöka vara tyst men det kommer ju bli hemskt svårt när vi hörs av o tar våra långa djupa telefonsamtal om allt och inget. jag lovar att koncentrerar mej!

2010-12-08 @ 13:48:15
URL: http://prussiluskans.wordpress.com
Postat av: Gaymasen

Haha, men du överlevde i alla fall!



Och du. Såg precis en "gammal" kommentar av dig. Typ sex dagar. Sex. Yiha. Kom och tänka på en sak; är din bror bög? Eller? Förstod det som så. Och att han har barn? Härligt isåfall! :)

2010-12-09 @ 00:21:16
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0