Fyra dagar kvar

Med bara fyra dagar kvar till tillutlandetflytt (som fallet igår var) är det viktigt att tillbringa riklig mängd tid i goda vänners sällskap. Därför for jag igår in mot staden, in till vännerna och in till de många kaféerna.

Då dagen började i Annes gravida och ständigt hungrande sällskap började den även på det första matställe vi i staden kunde finna.
"Sådärja, nu blir det en bra dag" sa båd Anne och temuggen min efter kaféanhalt nummer ett.
Och därefter tog jag min mugg i handen och svängde väskan min sådär ledigt över armen i hopp om att litegranna likna en riktig bloggare. Lyckades sisådär bra.
Sedan rusade vi ikring i en hel hög olika butiker för att finna livsnödvändiga ting såsom :tjusiga sjalar inför hösten, andra tjusiga grejer inför hösten, bäbiskläder inför hösten och framför allt: tandtråd. Och under tiden vi rusade ikring hann vi även med att avverka ett kafé, ett konditori och ett stycke thaimatsrestaurang innan det blev dags för avbyte. Bra gjort!

Avbytaren blev Jenny. Hon tog med sig till sin nya superduperfräscha lägenhet för middag och mys. Härligt!

Sne middag

Kommentarer
Postat av: frikadellen

Det låter som en riktigt glammig bloggardag! LAndet minsann? Vadan detta?

2010-08-27 @ 10:55:30
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0