Framme

Efter endel flygplanstrubbel är jag framkommen i Schweizerlandet. Trubbel bestående av ett trasigt flygplan, en oviss väntan och senare en löptur till en gate långt bort i fjärran.

Väl framme hos herr och fru Trygg, mina blivande kollegor, känns det nu, trevligt nog, väldigt tryggt. De har nämligen pysslat om sitt nya skötebarn (jag) på bästa möjliga vis, det vill säga genom servering av schweiziska ostfyllda specialiteter och en hel del choklad.

Och trots att regnet här målar gatorna lika grå som ett Göteborg i novemberskrud känner jag på mig att den här stan är snygg. Minst lika snygg som huset jag bor i.


Återkommer med bilder senare dåva. Nu ska här fikas och fixas.
Ajö!


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Vad skönt att du är framme i tryggt förvar!

2010-08-31 @ 10:14:23
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Titti

Skönt att höra att du är framme! Å så bra att du är en bloggande tös, då känns det lite lättare för en gammal moster när du far ut i stora världen, som att du är lite närmare än vad du är om du förstår =) Ha det nu bäst o puss på kinden o stora kramen

2010-08-31 @ 12:11:32
Postat av: Anna

Det är bäst för dig att du uppdaterar ofta! För jag saaaknar dig!

2010-08-31 @ 13:41:48
Postat av: Frikadellen

Åh Svajts! Det förklarar din EXTREMT fyndiga header! Heja!

2010-08-31 @ 16:16:37
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0