Yes, här är jag

Yes. God eftermiddag gott folk och tack för det hjärtliga välkomnandet. Det värmer verkligen hjärtat mitt, att se det massiva intresset för vad jag har att säga. Så för att tillmötesgå era önskningar och behov är det väl bara att sätta igång med presentationer och dylikt.


Jag är alltså en aderton år gammal dam som, när jag slösittande i min monstermjuka säng undersöker den nya datans lika nya webbkamerafunktion, ser ut sisådär såhär:

(Att döma av förvåningen i min blick är jag inget direkt teknikfreak. Trots det spenderar jag en ansenlig mängd av dagens timmar framför den lilla rosas skärm. Underligt kan man tycka )
 
Japp, aderton år är jag alltså fylld och bosatt är jag i Göteborg. Här spenderar sedan en tid tillbaka mina dagar ihop med två styckna kombosar.På min mindre fria tid brukar jag hänga på Göteborgs Universitet, där jag försöker fördjupa mig i det tyska språket. Och på den friare tiden brukar jag bland annat äta pesto, läsa bloggar, måla naglar, dansa disko och oroa mig rätt så mycket över min framtid.
 Det sistnämnda är det dock slut med idag. Dagens framtidsplan innebär nämligen att starta en framgångsrik blogg. Med hjälp av den skall jag sysselsätta mig, komma till djupa insikter, nå ut till människor, förändra mitt liv och förändra världen! Motivationen ligger på topp och jag hoppas att ni är lika pepp som jag!

ps. senare kommer ett inlägg om min dag. Jag har nämligen förstått att regelbundna uppdateringar och massa läckra webbcambilder är en del av nyckeln till bloggframgång. 

catchupwithyalater. puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0