The first uppdatering of the blogg

God afton gott folk.
Hoppas allt står väl till och att ni uppmärksammat faktumet att det inte bara är jag som släpper nytt idag. Jenny delgav oss alldeles nyss den glada nyheten att även Tingseks nya plattis kommit ut på Spotify. Ganska precis samtidigt som den släpptes i butik med andra ord, om jag inte fattat saken fel. Stämningen är alltså tipptopp och hemskt svängig i lägenheten ikväll.

Generös som jag är önskar jag såklart att jag kunde dela med mig av glädjen och om jag varit något mer teknisk hade jag eventuellt kunnat skänka er en sån där käck länk. Dessvärre får ni nöja er med uppmaningen att söka på Tingsek själva på spotify, alternativt annan lyssnapåmusiksida. Ni kommer inte ångra er!

En annan trevlig sak som hänt oss idag kan ni beskåda nedan:


(Gästartist: sambojenny och skatten/godispåsen)

Vi hittade värsta skatten när vi var ute och spontanpromenerade. Ganska härligt faktiskt!
Så nu har vi både underhållning och mat kvällen lång. Gamlestan är sannerligen en guldgruva.

I övrigt har dagen varit fett händelserik. Jenny (bruden på bilden), jag, johanna, anna och sara har studerat både länge och väl på stadens språkcafé. Där har vi också träffat en massa exotiska människor och lyssnat på de många exotiska språken de pratade. Vi har spanat på bäbisar och ängslats lite över kommande barnafödande och dessutom hunnit halsduksshoppa, äta pesto, checka läget med blondinbella, schulmannabröderna, stinalee och bäbisen och dessutom damma bokhyllorna.

Kära nån vilken dag. 

I sann blogganda frågar jag också vad ni gjort idag.
 Vad har ni gjort idag, kära läsare?

 


Kommentarer
Postat av: anders

vad trevligt med en färsk blogg! jag ser framemot att läsa vad du gör om dagarna. Idag har jag och barnen och frugan ätit korv och stroganoff. det var gott som tusan. nu ser vi på idol hela familjen. hejjar på 37 åringen såklart. hejja.

2009-09-30 @ 20:17:15
Postat av: Anonym

Yeah! skönt att se att du är back on track så att säga! Puss.

2009-09-30 @ 20:24:42
Postat av: jen

härligt frugan

2009-09-30 @ 20:42:01
Postat av: Anna Hagsgård

Tackvare facebook har jag nu funnit dig i bloggosfären. Vad härligt! Ditt liv låter så spännande och glamoröst och du får mig att känna en intensiv längtan att flytta till gamlestan och äta pesto. Vill du veta en lustig grej? Jag ska åka till Afrika med Maria Redegard, kul va? Jag fortsätter att följa din blogg med spänning och iver!



KRAMAR!

2009-10-01 @ 10:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0