Vårat hemma är helt klart bäst.

Jag och Rebecka är tillbaka på batterigatan nu. Det känns bra. Borta var bra, men vårt hem är helt klart bäst.
Ikväll ska vi ha syskonkväll med min systra och beckas broder. Vi ska baka scones och kolla på film (Män som hatar kvinnor alltså. Eftersom jag tydligen har sjukt dålig filmsmak hade jag ingenting att säga till om gällande valet). Dessutom ska vi unna oss chips och dipp och vin, för vi har vant oss vid lyxlivet nu och tänker minsann inte erkänna för oss själva att vi är fattiga studenter. Inte idag i alla fall. Becka har lagat egen vitlöksdipp  och jag har duschat i tokvarmt vatten. Våran dusch har nämligen lite problem med det där med temperaturer. Nu är vi fett redo för myskväll.



Här får ni ett stilfullt söndagskvällsstilleben. Visst har fotografen känsla för det där med skönhet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0