Kvällens outfit/ ställ

Åker iväg en stund till min fantastiskt tjocka (jättegravida) polare nu.  
Snyggfrida och jag ska vakta henne en stund och hantera läget snyggt ifall det skulle bli dags att föda och så. 

Inför dethär festliga tillfället har jag klätt upp mig och fixat lite.
Vill ju gärna vara lite extra piffig på lördagskvällen.


Dagens ställ:

Jeans,flat-ass-modell (här snarare huge-ass):  liten affär i malmö
Vitt linne: bikbok
Stor grå tröja: ursprungligen tillhörande någon av Karins bröder
Hår: borstat och lufttorkat
(Fantastisk röd bh med mycket fyllning. Skapar fantastisk bröstillusion. (Härligt) :HM, tror jag)

Vi hörs senare darlings

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltså där den gömmer sig!

2009-10-17 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0