KOLLAKOLLAKOLLA

Okej, med risk för att verka ännu mer hysterisk än jag redan gör måste jag nu visa vad jag precis hittade.
Facebook är ju ett härligt ställe. Lämnar en inte ovetande om någonting, viktigt eller oviktigt, i mer än några timmar. De första bäbisbilderna har kommit. 

Hade egentligen önskat att jag kunde anmärka på hur nöjd den lille ser ut att vara med livet. Det kan jag inte. Han ser ju förtvivlad ut. Men,ja.  Det kan ju visserligen vara bra att kunna vara lite allvarlig ibland också.
Visst är han tjusig! 

Bilden tackar vi Lisa, mormodern i fråga för. Tack så mycket.
Och god morgon

Kommentarer
Postat av: Sara

awww...vilken sötnöt!!

2009-10-30 @ 15:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0