Häärligt läsare!

Ni slår rekord dag efter dag. Blir fler och fler och härligare och härligare. Fortsätt med det är ni snälla. Om ni gör det dröjer det nog inte länge innan idalinns ligger där uppe på toppen, sida vid sida med den fantastiska blondinbellan och didär andra.

Som tack bjussar jag på en häftig bild!


Den föreställer mig när jag blivit känd och schtekig. Själv tycker jag att stilen passar mig ypperligt bra.

Därmed önskar jag er alla en god natt. Hoppas ni sover snyggt och tryggt. Imorgon är det nämligen måndag och då är det viktigt att vara pigg och fräsch och pepp och allt sånt.
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Anna H

Jag rekommenderar dig starkt att satsa på stilen som du så kraftfullt demonstrerar på bilen ovan. Det känns bara så himla rätt!

2009-10-05 @ 16:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0