Drömmar / lunch? / boktips!

God morgon /förmiddag /dag. Idag går det ganska bra med sluta snoozandet. Kom nämligen på den brilljanta idén att helt låta bli att ställa en klocka, då jag ganska sent igår gick och la mig. Det hela resulterade i ett ganskaså sent uppvaknande och ett ganskaså långdraget drömmande. Jag drömde om massa människor jag kännt för längesen och det var ganska trevligt och ganska nostalgiskt.

Frida har sagt att hon ska höra av sig vid lunchtid. Jag undrar så smått när lunchtid är. Lunch för henne eller lunch för mig eller lunch för en normal människa? Jag antar att jag får vänta och se. Kanske kan jag läsa en trevlig bok under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0