Shoppin in Malmö city yeah

Skåne är ändå ganska så likt Sverige. Här finns nästan precis samma shoppingutbud och regnet är lika blött här som i Göteborg city. Skillnaden är den att folk pratar en smula lustigare här. 

Dagen hittils har alltså gått i shoppingens tecken. Jag har handlat jeansbrallor. Dom var ganska tjusiga. Själv anser jag att dom ger mig en ganska platt röäv. Jenny tyckte att en platt röäv var en go röäv. Hur som helst är dom mina nu och jag ska vårda dom ömt. 

Jenny har handlat på bodyshop. Bodyshop är en förrädisk plats. Går man in med intentionen att handla en kräm kommer man ut med fyra. Går man in med intentionen att inte köpa något alls kommer man ut med tre. I genomsnitt ungefär. Jenny handlade en kräm och två anda manicker som tydligen skulle göra hyn fantastiskt ren och slät. Det var härligt, för då fick hon ju massa bodyshoppoäng, så att hon kan handla ännu mer ännu billigare nästa gång. Så himla praktiskt!

Linn har handlat en rosa kjol. Den var lite puffsig och ganska hipp och fashionabel. Linn är en rosa tjej. Hon kommer passa bra i sin nya kjol. Dessutom har hon druckit tre burkar läskeblask idag. En till frukost, en till lunch och en till efterrätt. Det är nog därför hon är så söt.


Här är min kusin Linn, en älg och hennes kamrat okänd.
(bildkälla: facebook, denna ljuvliga sajt)


Om jag hade haft en kamera hade jag kunnat ta lite kortsingar på staden idag. Tyvärr har jag ingen kamera.
(Tips inför idas födelsedag, 2 november)

 


Kommentarer
Postat av: Anna Hagsgård

Om jag var en rik kvinna så hade jag gett dig en kamera. Just nu regnar det mer än jag någonsin upplevt nästan här utanför Göteborg där jag befinner mig på besök. Man skulle kanske kunna säga att vi bytt plats denna helgen? Det låter i alla fall väldans trevligt med utflykt till Malmö OCH shopping... helt fantastiskt faktiskt. Hoppas att ni kommer hem i hela bitar! Kram

2009-10-03 @ 17:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0