Ber så hemskt mycket om ursäkt och så.

Ojojoj. Insåg precis att jag undanhållit information från er. Eftersom jag förstått att ni alla är extremt intresserade av mitt liv och dess alla detaljer förstår jag om det här känns lite jobbigt för er. Jag ska därför göra ett försök att gottgöra er för förlusten. Berätta lite om gårdagen i efterhand.

Veronica var alltså här och firade den glada bäbisnyheten. Vi skrek hysteriskt tillsammans, så som man ofta gör i hennes sällskap och det känndes mycket härligt. Hon är mycket härlig. Efter sig lämnade hon en glad stämning och en urtjusig bild jag inte kunde med att undanhålla er.

Jag hoppas det räcker som kompensation.
Jag hoppas också att ni skall sova gott inatt.
Och att ni skall vakna glatt imorgon.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0