Herr Pärla och kvällen i övrigt

Hallå bejbs. Idag gästbloggar jag från Jennys datamaskin eftersom det är där alla kvällens goa bilder finns. Om det uppstår stavfel eller liknande ber jag er därför att ha överseende. Denna apparat har nämligen ett löjligt litet tangentbord, vilket gör feltryckningar till väldigt vanligt förekommande företeelser. När jag ändå var här och rotade hittade jag dessutom en massa andra härliga bilder från livets glada dagar. Om ni har tur kanske de dyker upp här vid senare tillfälle. Ikväll blir det nämligen inget av med den saken. Ikväll är det den här kvällen som är på tapeten och inget annat.
Så. Vad har egentligen hänt ikväll, undrar ni. Vad bestämde vi oss för att göra egentligen?
Jo. Vi bestämde oss efter mycket om och men för att det var dags att se Mike Pearl. Han är ju ändå en härlig och musikalisk kille och så. Han spelade på Henriksberg ikväll och det var dit vi drog, Snyggfrida, Jenny, Rebecka, Malin och jag.
Och var det trevligt, undrar kanske ni,och i så fall HUR trevligt var det?
Jag väljer att svara på den frågan i bilder.
Här har ni en bild på det utomordentliga bandet. Killen i mitten vid pianot är huvudattraktionen. Det är han som ÄR mike pearl. Killen till häger är Jennys karl Olle. Han spelar gitarr och är ganska häftig. Ser ni så glada di är?
Här har ni Jenny och jag. Jenny är precis så suddig som man bör vara en kväll som denna. Ser ni hur glad hon är? Om ni tycker att jag ser allvarlig ut jag ni helt rätt. Det är dock ett medvetet val. Här slår jag nämligen till på en klassisk pose. Jag kallar den allvarlig bakom lugg. Jag är alltså inte så missbelåten med kvällen som bilden kan antyda.
Tvärtom är jag glad som choklad. Det ser ni prov på här. Speciellt glad är jag att Rebecka var där. Det är därför jag kysser hennes kind så innerligt.

Och det var ungefär allt. Som sagt var Malin och Frida där också, men de fastnade dessvärre inte på bild. Det kan man ju förvisso inte alltid göra. Ni får se dem en annan dag.
Jag hoppas ni haft det grejt också.
Nu blev det visst dags att sova och så.
Puss

Kommentarer
Postat av: beckus

kolla min biceps! den är gigantisk!

2009-10-24 @ 16:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0